TASTY BUT HEALTHY

Recipes
 
Idag började dagen av att jag vaknade av mig själv vid 08.45 = sovmorgon. Hur härligt som helst! Vanligtvis äter jag alla en protein- och vitaminrik smoothie till frukost men idag kände jag för något annat så jag gjorde dessa smaskiga pannkakor. En banan, ett ägg, 1/2 dl havregryn (jag mixade det så det blir som mjöl) och lite mjölk & bakpulver. Gav tre pannkakor som jag la som en pannkakstårta med fyllning av egengjord hallonsylt utan socker och kiwi. Blev hur gott som helst, mina bästa proteinpannkakor so far!
 
Efter frukost bar jag och jenny av till IKSU, powerwalkade dit, för att sedan ta en springtur på bandet, köra rygg på gymmet och avsluta med 55minuters yoga & såklart powerwalka hem. Idag är det skitväder så när vi väl var hemma vid 14.00 kändes det skönt att veta att man inte behöver ta ett steg till i regnet.
 
Idag fick vi även veta betygen på vår hemtenta för 15poäng grundläggande psykologi och idrottspsykolgi, ett välgodkänt vilket är toppbetyg. Jag kunde inte vara gladare. Jag har hittills tagit mig igenom och klarat 45poäng utan restuppgifter/omtentor. Känns hur bra som helst! Detta firades såklart hos Furberg/Skog med en hemmagjord morotstårta a la nyttigtvis (made by Jenny).
 
 
Nu är det slutspelshockey som gäller, blir det Luleå eller Skellefteå?
 

Kommentera här: