5 things i love with me

Daily
 
 
1. Jag är en känslomänniska, även fast det inte alltid är positivt så är jag fantatsisk stolt över mig själv som alltid vågar känna mina känslor, lyssna och sätta ord på dem. Får ofta höra att jag är positiv och ständigt har ett leende på läpparna, jag tror dock helhjärtat att anledningen till mitt leende är för att jag faktiskt vågar känna...
 
2. Därmed såklart: Mitt leende. Det är inte perfekt, jag har en sne tand, men det är mitt... och det som ger mig mest komplimanger ihop med mina fräknar.
 
3. Spontanitet: jag är inte rädd för att testa olika saker. Det kanske inte alltid går som jag tänkt mig, men att testa och se nya saker är bland det roligaste som finns - gärna med kort varsel. Jag ser alltid till att ha backup, om det så handlar om semesterdagar, pengar eller dylikt för att det ska vara möjlgit att när jag vill boka en resa/äventyr en dag och fara dagen efter.
 
4. Min förmåga att kunna ha kul som ett barn. Jag ser mig själv som ganska vuxen, ffa när jag var kring 18-20års åldern så låg fokus på att träna konståkning och jag drack inte så mycket (har aldrig gjort) som "vanliga", men däremot såg jag inte mig själv som tråkig för det. Inga problem att dansa nykter, att vara barnslig när det behövs är jag expert på, och jag tycker inte heller det är pinsamt!
 
5. Mitt sportintresse och eviga kärlek till rörelse & träning. Så tacksam att jag inte behöver tvinga mig till träning, som jag vet mertalet människor faktiskt behöver - jag bara älskar det! 

Kommentera här: