WELCOME!

Daily

Återigen har jag gjort en ny blogg, startat om från början. Anledningen till att jag har haft blogg har alltid varit att jag är en sådan männsika som måste få skriva av mig av känslor. Lycka. Ilska. Kärlek. Hat. Och allt därtill. Jag söker inte uppmärksamhet när jag skriver, utan jag skriver för mig själv, om ni har svårt för det så tror jag inte att denna blogg är något för er. Jag är en flicka som är påväg att bli kvinna, jag ligger mitt emellan. 20 fyllda år; Har rest/bott utomlands i 6 1/2 månad. Har arbetat på förskola i nästan ett år. Har arbetat & arbetar som seglarinstruktör samt konståkningstränare. Har älskat och blivit sårad, som sårat. Jag är inte säker på vad jag vill spendera min tid till i framtiden, den resan gör jag fortfarande... och därför... än inte en kvinna. Jag har stort intresse för mode, hälsa och inredning. I en drömvärld skulle jag nog vilja bli inrednings och kläddesigner, samt hobbyfotograf eller kanske fystränare för landslaget i fotboll? Jag vet inte. Jag har mänga intressen och mycket som lockar, men att sortera ut just "it" är inte det lättaste, här i bloggen följer ni min kamp och mitt sökande efter just "it".



Kommentera här: